ALIŞVERİŞ KILAVUZU

Sipariş Oluşturma

Naturatherapy.net internet sitemiz üzerinde satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekle butonuyla, alışveriş sepetinize eklemelisiniz. Sepetinize eklemiş olduğunuz ürünlerde ek bir kampanya var ise, sağ taraftaki sipariş özetinizde “Kampanya İndirimi” açıklamasıyla uygulanan ek indirimi görebilirsiniz. Siparişinizi sonuçlandırmak için sepetinizdeki devam et butonuyla kargo ve ödeme bilgilerini gireceğiniz sayfaya ilerlemeniz gerekmektedir. Siparişiniz başarılı olarak tamamlandıktan sonra kayıtlı e-posta adreslerinize siparişinizin onayladığına dair bilgilendirme e-postası iletilecektir. Bu e-posta ulaşmadıysa sipariş detaylarınızdan e-posta bilgilerinizi kontrol etmenizi rica ederiz.

Sepetimdeki ürün adedi nasıl güncellerim?

Ürünü sepetinize ekleme aşamasını tamamlamanız durumunda sepetinizde bekleyen ürün adedini değiştirerek sağ alt kısımda bulunan sepeti güncelle butonu ile ürün adedini değiştirebilirsiniz.

Sepetinize stoklarımızda bulunan adetten fazla ürün eklenmez. Bu durumda bir uyarı alırsınız ve ürün adedini güncellemenize rağmen, sepetinizdeki adet değişmez. Eğer talebiniz olan adette ürünün stoklarımıza ne zaman gireceği konusunda müşteri hizmetlerimizden bilgi alabilirsiniz.

Sipariş ve Kargo Takibi

Kargo ücreti ne kadar?

1000,00 TL üzeri alışverişlerinizde ücretsiz kargo ile gönderim yapılmaktadır. 1000,00 TL altı tutarlı siparişlerinizde ise kargo ücreti bulunmaktadır.

Teslimat sırasında kapıdan ödeme var mı?

Sitemiz üzerinden Kapıda Ödeme ile sipariş verilmemektedir.

Sipariş takibini nasıl yapabilirim?

Siparişiniz onaylandıktan sonra size ulaşan e-postada, sipariş numaranız bulunmaktadır. Sipariş numaranız ile Hesabım sayfasından Siparişlerim başlığı altında siparişlerinizin durumunu takip edebilirsiniz.

Siparişimin teslimat adres bilgisini değiştirebilir miyim?

Siparişinize ait teslimat adres değişikliği talebinizi info@naturatherapy.net adresimize veya 0850 999 99 99 numaramız aracılığıyla müşteri hizmetlerimiz ile görüşme sağlayarak iletmenizi rica ederiz. Siparişlerinizi kargolama  sürecine dahil olmadan revize edebilmemiz için en kısa sürede tarafımıza bilgilendirme yapmanızı rica ederiz.

Siparişim adreste bulunmadığım zaman gelmiş ve not bırakılmış, ne yapmalıyım?

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde iletişime geçmemeniz durumunda, Kargo firmalarının işleyişi siparişinizin otomatik iadeye dönüşmesi şeklindedir. Kargo notu size ulaştığında, otomatik iadeye dönüşmemesi için Kargo firmasıyla veya Natura Therapy Müşteri Hizmetleri ekibiyle iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.

Kargo kaç günde gelir?

Kargo şirketi paketinizi ortalama 7 iş günü içerisinde teslim eder.

Not: Bulunduğunuz bölgenin kargo sistemi sebebiyle ürünün tarafınıza ulaşmasında farklılıklar olabilir. Mücbir sebeplerden dolayı (kar, sel, kasırga ve ulaşım güçlüğü yaratan diğer durumlarda) paketinizin ulaşmasında gecikmeler yaşanabilir.

Kargo Firmaları Teslimat Günleri

Kargo teslimatı seçmiş olduğunuz kargo şirketi aracılığıyla 09.00- 18.30 saatleri arasında yapılmaktadır.Kargo firmaları Cumartesi günleri yarım gün çalışmakta olduğundan teslimatlar saat 12:00’ye kadar yapılmaktadır. Kargo firmaları Pazar günleri çalışmamaktadır.

Kargo İçeriği ve Gizliliği

Natura Therapy müşteri gizliliğine önem verir. Ürünleriniz özel Natura Therapy kutusu içinde kapalı ve ambalajlı sadece sizin açabileceğiniz şekilde paketlenmiş olarak kargo şirketine teslim edilir.

Kargo şirketine paketinizin tarafınıza ulaşması için sadece iletişim ve adres bilgileriniz bildirilir.

Ödeme Seçenekleri

Kapıda Ödeme seçeneğiniz var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Kredi Kartı ile ödeme imkanında taksit var mı?

Resmi gazetede yayınlanan yeni yönetmelik uyarınca kozmetik alışverilerinde taksit imkanı kaldırılmıştır.

Banka Kartı ile ödeme yapabilir miyim?

Ödeme seçeneklerimizde banka kartı ile ödeme bulunmaktadır.

Banka Havalesi ile ödeme nasıl yapabilirim?

Sitemizde banka havalesi ile ödeme seçeneği bulunmamaktadır.

GÜVENLİK VE ÖDEME

Kişisel Bilgi Güvenliği

Kişisel bilgilerin güvenliği nasıl sağlanıyor?

Naturatherapy.net üyeliğiniz sırasında iletmiş olduğunuz bilgileriniz özel şifreleme metoduyla sunucularımızda uluslararası standartlara uygun bir şekilde saklanmaktadır. Naturatherapy.net’e üye olan veya alışveriş sırasında bilgilerini ileten müşterilerimizin kişisel bilgileri hiçbir kurum, kuruluş ve firma ile paylaşılmamaktadır.

Kredi Kartı Güvenliği

Kredi kartı veri güvenliği nasıl sağlanıyor?

Naturatherapy.net web sitemiz aracılığıyla yapacağınız ödemelerinizde en yüksek güvenlik sistemi olan, 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan, uluslararası bir standart olan SSL Sertifikası kullanılmaktadır. SSL sertifikası, bilgisayarınız ile Natura Therapy sunucuları arasındaki iletilen bilgileri 128 bit şifreleme ile korunmasını sağlar. Ödeme sayfalarındayken adres barınızın sağında veya solunda bir anahtar görebilirsiniz. Bu sertifikaya tıkladığınızda Naturatherapy.net SSL Sertifikası hakkında bilgi alabilirsiniz. Naturatherapy.net web sitemiz aracılığıyla alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri şifrelenerek banka bilgi sistemlerine iletilir, kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde Natura Therapy sistemlerine kaydedilmez.

İADE İŞLEMLERİ

Sipariş Değişikliği ve Bilgi Güncelleme

Siparişinizdeki bir ürünü iptal etmek, yeni ürün eklemek veya eklediğiniz ürünü değiştirmek istiyorsanız, talebinizle ilgili olarak müşteri hizmetlerimize telefon ile veya info@naturatherapy.net adresine e-posta ileterek bilgi vermeniz gerekmektedir. Siparişlerinizi kargolama sürecine dahil olmadan revize edebilmemiz için en kısa sürede tarafımıza bilgilendirme yapmanızı rica ederiz.

Ürün İade ve Değişim İşlemleri

Naturatherapy.net aracılığıyla sipariş vermiş olduğunuz ürün veya ürünlerin teslim alındıktan sonra herhangi bir sebeple iade etmek istediğinizde aşağıdaki prosedürler uygulanmaktadır. Sipariş teslim alınma tarihinden itibaren 10 iş günü içerisinde iade talebinizi Müşteri Hizmetlerimize iletmeniz gerekmektedir. İade ürünleriniz anlaşmalı kargo firmalarımız ile tarafımıza ulaştırılmalıdır. İadeniz firmamıza ulaştıktan sonra müşteri hizmetlerimiz sizlerle iletişime geçerek en kısa sürede iade işlemini tamamlamaktadır.

İade işlemlerinde dikkat edilmesi gerekenler:

1.Ürünlerin koruma bandı açılmamış, ambalajı zarar görmemiş ve kullanılmamış olmalıdır.

2.İade işlemlerinde ürünler, orijinal faturala nüshalarıyla birlikte iade sebebini açıklayıcı bir yazıyla tarafımıza gönderilmelidir.

3.Yurtiçi Kargo dışında herhangi bir kargo şirketi ile gönderilen iadeler tarafımızdan kabul edilememektedir.

İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kayıtlı e-posta adreslerinize bilgilendirme e-maili en kısa süre içerisinde iletilmektedir.

İade edilecek ürün veya ürünlerinizin kargo ücreti tarafınıza aittir. Sipariş vermiş olduğunuz ürünler ile ilgili herhangi bir problem yaşadıysanız ve problem Kozmela.com tarafından oluştuysa kargo ücreti karşı ödemeli olarak Yurtiçi Kargo ile tarafımızdan kabul edilmektedir.

İadenizin onayına müteakip tarafınıza e-posta yoluyla bilgilendirme yapılır ve ürün bedeli kredi hangi ödeme tipini seçtiyseniz aynı şekilde 10 iş günü içerisinde iade edilir. Kredi kartlarıyla ilgili yapılan iadelerde, banka sistemleri arası iletişim süresi olduğundan, iade edilen tutarın kartınıza yansıması 24 – 48 saat içerisinde gerçekleşmektedir. Ücret iadenizin hesabınızda görünmemesi durumunda öncelikli olarak bankanızla görüşmenizi tavsiye ederiz.

Siparişinizi kargo firmasından teslim alırken mutlaka paketler açılarak bakılmalı ve herhangi bir problemde ( kırık ürün, eksik ürün, ambalajı yırtık ürün vs. ) kargo firmasına tutanak tutturularak ürünler tarafımıza kargo firmasıyla gönderilmelidir.

MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezimize +90 501 336 82 42 numaradan ulaşabilirsiniz. 

Müşteri Hizmetlerimiz; Pazartesi – Cuma 09:00 – 18:00; Cumartesi 09:00 – 12:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Pazar günleri Çağrı Merkezimiz hizmet vermemektedir. 

Alışverişiniz öncesinde uzmanlarımızdan ihtiyacınıza yönelik en doğru ürün seçimi hakkında destek alabilirsiniz.

Müşteri Hizmetlerine iletişim formumuzdan sorularınızı, talep ve önerilerinizi iletebilirsiniz. Göndermiş olduğunuz mesajlara en kısa zamanda geri dönüş sağlanacaktır.